Artist: VA Disc title: Disco do Ano 12-13 (2012) Release date: 2012 Genre: Pop, Dance, Disco Number of Tracks: 43 Format | Quality: mp3 | 320 kbps Size: 348 Mb (added 3% recovery)
Tracklist:
CD1 01. Jose Malhoa – Baile das mulheres (girl power) Feat Ana Malhoa 02. Quim Barreiros – Dar ao apito 03. Jorge Ferreira – Tiro liro a minha maneira 04. Joana – Devagarinho entram os dois 05. Bandalusa – Meu barraco caiu 06. Bombocas – Baila comigo, baila amor 07. Chave d?Ouro – Anda ca ao Pai 08. Augusto Canario & Amigos – Do roca-roca e que a malta gosta 09. Mundo Novo – Danca que e bom 10. Graciano Saga – Xing xing xai 11. Ze do Pipo – A danca do kumole 12. Saul – O pito da Maria 13. Starlight – Kuduro e kumole 14. Linda – Concertina do funana 15. Mike da Gaita – Estou a kiffar 16. Ruizinho de Penacova – Vida de teso 17. Minhotos Marotos – So mete o nariz 18. Sons do Minho – Mentiroso 19. Tiago Maroto – Viva a folia 20. Maria Lisboa – Malhao de S. Simao
CD2 01. Emanuel – Baby, es uma bomba 02. Santamaria – Let’s go to Afrika 03. Leandro – Desesperado (sem ti) 04. Ana Malhoa – Carinha bonita (nina bonita) 05. Iran Costa – Ai, Ai, Ai 06. Agata – A danca do amor 07. Nemanus – Aiue do Roca Roca 08. Ricardo & Henrique – O cupido (acertou em mim) 09. Rebeca – Nao te estiques 10. Adriana Lua – Amor sem limites 11. Toy – Vou chorar outra vez 12. Micaela – Quem te disse quem te disse (amor) 13. Pedro Miguel – Eu amei-te demais 14. Miguel & Andre – Alo amor (volta p?ra mim) 15. Carlos Miguel – Caminha e vem (Camina y ven) 16. Jose Reza – Nao ha papel 17. India Malhoa – Es so tu (que me faz feliz) 18. Lucas & Matheus – Numero um 19. Nikita – Agora quem manda sou eu 20. Ana Ritta – Podes contar comigo 21. Henrique & Sandra – Sente (a minha paixao) 22. Dj Giba – Quem e essa mulher 23. Canta Brasil – Eu quero tchu, eu quero tcha
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru