Artist: VA Disc title: Radio M80-Cantados em Portugues (2012) Release date: 2012 Genre: Portuguesa, Pop, Folk Tracks: 38 Format | Quality: mp3 | 320 kbps Size: 352 Mb (added 3% recovery)
Tracklist:
CD1 1- Amor (Parte I) -Herois do Mar 2- Nao Posso + -Pedro Abrunhosa & Os Bandemonio 3- Nao Ha Estrelas no Ceu -Rui Veloso 4- Dunas -GNR 5- Sete Mares -Setima Legiao 6- Ser Suspeito -Paulo Gonzo 7- Sinfonia do Amor -Black Out 8- 1 Lugar ao Sol -Delfins 9- Problema de Expressao -Cla 10- Louco (Por Ti) -Joao Pedro Pais 11- O Anzol -Radio Macau 12- Se Te Amo -Quinta do Bill 13- Pura Inocencia -Polo Norte 14- (Uma) Pequena Flor -Entre Aspas 15- Fala-me de Amor -Santos & Pecadores 16- Primeiro Beijo -Cabecas no Ar 17- Vida de Marinheiro -Sitiados 18- O Mundo A Meus Pes -Tres Tristes Tigres 19- Um Lugar Encantadao -Susana Felix
CD2 1- 125 Azul -Trovante 2- O Corpo e que Paga -Antonio Variacoes 3- Nao Sou o Unico -Xutos e Pontapes 4- Fim do Mundo (e ao Cabo do Teu Ser) -Ala dos Namorados 5- Amor Errante -Diva 6- Cairo -Taxi 7- Eu Sei Que Nao Sou Sincero -Radar Kadafi 8- Just Girls -Amarguinhas 9- Mundo de Aventuras -Ban 10- Deixa-me Rir -Jorge Palma 11- Nasce Selvagem -Resistencia 12- Postal dos Correios -Rio Grande 13- Latin’America -Jafu’Mega 14- Estou Alem -Lena D’Agua 15- Danca Nua -Essa Entente 16- Rua do Carmo -UHF 17- Sempre Em Pe -Despe e Siga 18- Patchouly -Grupo de Baile 19- Rolar No Chao -Afonsinhos do Condado
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru